Saturday, April 4, 2009

Dinner at Aliana


Time ni kakak aku soh aku join je coz nak temankan dia...aku sbnrnye mls nak pegi coz aku mmg manusia yg xnak makan malam..wakakaka...dia dah bayar dah 20rgt, so aku ikut jela... tp makanan sume sedap dowh...hahaha... aku sumbat jela...hahaha.. pd mlm tu jugak aku msg ngan adie.... sebelum aku sms budak tuh, aku kol Ekmal luh...2kali aku kol dia...hahaha...


1st call: abg dia jawab..abg dia ckp dia tgh mandi...dia soh aku kol balik...

2nd call: abg dia jawab...abg dia kata dia out gy dinner kat luar...





time ni aku xkesahla..haha..aku tau dia tu mmg susah sikit nak kontek...hahah..abis je aku diner malam tuh, aku trus ke paking kete...aku sms adie...eh...silap..aku pd mulanya nak kol die...pastu sms dia tetibe je sampai...hahah...mmg panjang umur tol budak tuh...hahaha..dahla blaja silat free2 je..(tetibeje topik ni)....hahaha..adie tu mmg budak bertuah...dia je xtau..hahah...mlm tu, apa yg aku ingat, mknn yg dihidangkan ialah:


1. nasi putih
2. nasi goreng
3. ikan masam manis (aku xtau ikan pe..aku bedal je)
4. ayam goreng
5. sup cendawan
6. udang goreng masak planta mayonis kowt..(sedap sial)
7. sayur pe ntah (lupe dah)
8. buah tembikai a.k.a SEMANGKO




Abis je makan tuh, aku dgn sis aku tpksa balik umah coz kasut aku tertinggal utk pegi exam esok...hahaha...bengang abis sis aku...hahah..dahla kol 9lebih camtuh dah...haha..time otw balik umah kpg neh, aku sms la dgn si adie tuh...dia tuh je xtau aku tgh otw balik..dia ingat aku ni balik umah kat sekolah..dia tu mmg memundekkan jiwa raga...hahahaha... sampai2 je umah, aku trus baling beg apa sume, trus on PC dan BUKAK-SEMBILAN (on9lerr)...hahaha...

No comments:

Post a Comment