Friday, April 3, 2009

SMK Rosli Dhoby

Wei guys! Sorry ar lama dah aku xpostkan bende2 yg besh kat blog aku neh... BZ meh... Aku ujung mgu je balik umah utk on9... time2 sek, aku kene kat sek ler... mengajarlerr.... hahaha... kat sek ada gak lab, cume tau2 jela... nama pun lab sek, of kos la lambat+lembab dan xleh guna... hahaha.. tapi aku kdg2 leh on9 gune broadband celcom kakak aku..haha..aku slalu on9 kol 12.30 camtu sampai kol 1... coz kol 1 tu aku ada kelas ICTL utk form 1 and form 2... hahaha... on mespes jeler.... YM leh gak..cume aku mls la nak instol...hahha..

Pengalaman aku semasa mengajar di SMK Rosli Dhoby
1st Day: kene tegur dgn pengetua sek pasal rambut aku...mmg Pundek+konek tol dia tuh... rmbut aku ok je pun..cume aku wat style pacak2 je..itupun nak kecoh ke?? rambut dia lagila panjang...mmg memukikan jiwa ragaku... hahaha... alasan dia takut student komplen kat cikgu nape aku leh wat rmbt camtuh sedangkan pelajar xboleh buat...duh! go to 7th Hell la luh...hahaha...

2nd Day Onwards: aku pn tak berapa ingat gak...yg aku ingat, aku selalu dikacau dan dingorat oleh budak2 pompuan kat sek tuh... ewwwwwwww.... ingat aku ni cikgu simbol seks ke?? aku taula aku hensem (xriak k) tp jgnla sampai camtu skali...nasib baik la aku ni dilahirkan dgn iman yg kuat...kalau tidak....hahaha... lagi satu, student2 aku neh ikut mood diorg je nak bg kelas hapening...kalau mood diorg mcm TUT, mmg bosanla kelas tuh...tapi, aku dah ubah dah benda tuh...setiap kali aku masuk kelas, aku tgk je student aku muke tensen2 dan bad mud, aku akan watla something supaya diorg leh hepy dan bertenaga balik...hahah... diorg ni sbnrnye aku anggap adik2 aku je... xda pun jurang di antara student dgn cikgu... kalau aku pkr diorg neh student aku je setiap ari, mmg bosanla hidup....haha...mmg diorg slalu menyakat aku dan gurau2 ngan aku...tp, kdg2 tu, gurauan diorg tu mmg overdose..so, aku kene control gakla supaya kelas aku tuh xdala macam kedai kopi...hahahaha...

Aku rasa tuje kot...byk lagi sbnrnye...tp aku mls lak nak tls pjg2 coz aku on9 ni pun nak sekadar nak update blog aku sikit je.. yg sbnrnye aku nak on9 mespes dan chat kat YM puas2.. aku rindu bangat sih sama rakan2 gue...hahaha... pe2hal, kalau nak tau lebih byk citer aku time kat sek, YM la aku k.. addla aku kalau korang belum add aku lagi kat YM

luverboi666@yahoo.com

No comments:

Post a Comment